вторник, 15 апреля 2014 г.

Модуль 8.

   Працюючи у цьому  модулі я краще зрозуміла  роль оцінювання роботи учнів. Дуже добре, що оцінювання не вимірюється кількістю набраних балів. Оцінювання перетворюється в процес коригування роботи над проектом. Мета – не оцінити, а скоригувати процес дослідження так, щоб учні в кінці кінців зрозуміли, що вони роблять, для чого вони це роблять, що зміниться у їхньому житті, коли вони це зроблять, що кожен із них особисто для себе одержить від цієї роботи.
    Я маю надію на те, що учні одержать точну відповідь на питання «Нащо мені все це треба?».
   Учням подобається давати відповідь на питання «А що ти сам про це думаєш? А як ти вважаєш?», в цих питання є прояв поваги до них.
   

Комментариев нет:

Отправить комментарий